Média a jiné

Pokročilý integrovaný model CRM a oborově přizpůsobené procesy

  • Průmyslový model společnosti Comdata zaručuje efektivitu, vyšší kvalitu a rychlejší odezvu v oblasti vztahů se zákazníky díky vývoji pokročilého integrovaného modelu CRM a oborově přizpůsobených procesů (se zaměřením na oblast dokumentace).

    Mezi služby společnosti Comdata na tomto specifickém trhu patří:

    • Back office
    • Služby zákazníkům
    • Správa dokumentů
    • ICT podporující BPO

    Mezi služby společnosti Comdata v pojišťovnictví patří:

    • Back office: řízení procesu poprodejní politiky (změny, splátky, slevy, konečné uhrazení)
    • Služby zákazníkům: informační a podpůrný front office a help desk na podporu provozních aplikací
    • Správa dokumentů: sběr a archivace pojistek, smluv a pojistných událostí
    • Správa pošty: podatelna, tisk dokumentů a poštovní služby
    • ICT podporující BPO
  • Naši zákazníci:

    SKY, Lottomatica, Mondadori, RCS, Seat Pagine Gialle, BTicino, Osram, Glaxosmithkline, Matrix, Olivetti, Axus, DeAgostini

    COMDATA v číslech

    3 2 0
    zaměstnanců vyhrazených pro služby front end a back office a GED

    3
    milióny telefonních kontaktů jsou vedeny

    1
    milión případů back office je spravován

    2
    miliony stránek v oblasti dokumentace jsou spravovány

    1 9
    milionů v tržbách ze služeb a systémové integrace