Pojišťovnictví

Využíváme vícekanálového a specializovaného distribučního uspořádání

  • Společnost Comdata pomáhá firmám z oblasti pojišťovnictví s vývojem nového podnikového modelu:

    • Pomocí oborově přizpůsobené provozní platformy
    • Zaměřením na diferencované oblasti dokonalosti (dovednosti, kvalita a inovace)
    • S využitím vícekanálového a specializovaného distribučního uspořádání

    Mezi služby společnosti Comdata v pojišťovnictví patří:

    • Back office: řízení procesu poprodejní politiky (změny, splátky, slevy, konečné uhrazení)
    • Služby zákazníkům: informační a podpůrný front office a help desk na podporu provozních aplikací
    • Správa dokumentů: sběr a archivace pojistek, smluv a pojistných událostí
    • Správa pošty: podatelna, tisk dokumentů a poštovní služby
    • ICT podporující BPO
  • Naši zákazníci:

    Generali, INA, Zurich, Ergo Italia, Genialloyd, Tua Assicurazioni, Vittoria, Allianz

    COMDATA v číslech

    1 3 5
    zaměstnanců vyhrazených pro front end a back office

    6
    miliónů případů back office je spravováno

    5
    miliónů stránek v oblasti dokumentace je spravováno

    5
    milionů v tržbách ze služeb a systémové integrace