Telekomunikace

Vývoj inovačních projektů pro správu zákazníků prostřednictvím spektra komunikačních kanálů

  • Společnost Comdata poskytuje na trhu telekomunikací nejširší rozsah služeb, aktuální IT řešení a rozsáhlé vnitrostátní pokrytí díky 12 operačním střediskům v Itálii a 9 v zahraničí: 4 v Rumunsku (Bukurešť, Craiova, Galati a Konstanca), 2 v České republice (Ostrava a Chrudim), 1 v Argentině (Buenos Aires) a 2 v Turecku (Istanbul a Samsun).

    Na tomto trhu zaujímá společnost Comdata jedinečné postavení zejména v oblastech, jako jsou správa dokumentů, služby back office, široká technická podpora a správa úvěrů.

    Společnost Comdata rozšiřuje trvalé partnerství s předními hráči na trhu, přičemž plně řeší technické a obchodní problémy jak pro koncové spotřebitele, tak pro podnikové zákazníky.

    Své více než dvacetileté zkušenosti v tomto odvětví získala prostřednictvím těchto služeb:

    • Správa dokumentů (příjem a zpracování dokumentů v tištěné podobě)
    • Příchozí služby (obchodní a technické)
    • Back office
    • Shromažďování informací po telefonu
    • Řízení a podpora prodejních týmů
    • Prodejní a marketingové služby
    • Dispečink (samostatná služba nebo ve spojení s jinými službami)
  • Naši zákazníci:

    Vodafone Italia, Telecom Italia, Wind, Fastweb, UnoMobile, Vodafone Romania, Italia On Line, Vodafone Turkey, Vodafone Czech Republic, Telecom Personal, Koç Sistem, TeleTu, Fine modulo, SPP CZ – člen Slovenského plynárenského průmyslu

    COMDATA v číslech

    2 5
    miliónů telefonních kontaktů

    1 0
    milionů případů back office je spravováno

    1 4 5
    milionů v tržbách ze služeb a systémové integrace

    4
    tisíce zaměstnanců vyhrazených pro front end a back office