Péče o zákazníka

Společnost Comdata pomáhá koncovým zákazníkům rychle a efektivně získávat informace a služby, které potřebují. Každý kontakt se stává příležitostí k potvrzení rozhodnutí zákazníka o nákupu a rovněž ke sdělení a posílení dobrého jména značky společnosti.

Přístup společnosti Comdata v této oblasti je založen na strategiích úplné integrace do péče o zákazníky svých klientů.

V souvislosti s tímto cílem podporuje společnost Comdata své zákazníky:

    • Při definování kontaktní strategie prostřednictvím širokého spektra komunikačních kanálů (operátor, internet, e-mail, klasická pošta, SMS, IVR – hlasová samoobsluha), jejímž cílem je dosažení úspor v oblasti nákladů na péči o zákazníky při zachování vynikající úrovně kvality služeb.
    • Při organizování efektivního procesu plánování za účelem dosažení nákladových cílů, aniž by se snížila úroveň služeb.
    • Při definování a zlepšování podnikových procesů jak pro outsourcovanou část, tak pro část spravovanou přímo zákazníky, a to díky týmu odborníků a pokročilým technologickým řešením.
    • Při sledování řízení podnikových procesů v reálném čase, a to také díky pokročilým organizačním řešením a sledovacím technologiím.

    Kvalita jednotlivců a jejich neustálé zlepšování, společně s organizačními řešeními a pokročilými technologiemi, vynikajícím řízením znalostí manažerů a školicími procesy, zaručuje nejlepší výsledky v oblasti zkušeností, kvality a efektivity služeb zákazníkům.

    1. Before
    2. After